fbpx

למה חשוב להגיש תביעה מקצועית אחרי תאונת דרכים?

מאת: עורכת דין אושרת דרעי

תוכן עניינים

תאונות קורות גם ליד הבית, גם לנהגים מנוסים

א', תושב חולון, נהג לרכוב על אופניים מדי יום לעבודתו ובחזרה. כנהג מיומן, הופתע כשלפני מספר חודשים היה מעורב בתאונה. האירוע התרחש בשעת ערב מוקדמת, כשהיה בדרך לביתו בסיום יום עבודה.
מזג האוויר היה סתווי וחושך כבר ירד. נהג המכונית שנסע מאחוריו, לא הבחין בו בזמן, ופגע בו מאחור. הפגיעה קרתה אמנם בכביש צפוף למדי ובמהירות נמוכה יחסית, אך עקב הפגיעה, א' נפל מאופניו ונחבט בעוצמה ברכב ואז בקרקע. הנהג הפוגע הזמין את כוחות ההצלה וא' פונה לבית החולים הקרוב כאשר הוא סובל בעיקר מפגיעה בצוואר.
למחרת, שוחרר מבית החולים אך לאחר מכן חווה עוד שבועות ארוכים של כאבים וטיפולי פיזיותרפיה עד שחזר לתפקוד מלא.

340,000 ₪ בהפתעה

א' הגיע לייעוץ במשרדנו לאחר שגורמים שונים הבהירו לו שלכל היותר, יהיה זכאי לפיצוי של אלפים בודדים. כאשר נפגשנו בחורף של סוף שנת 2021, קיווה לקבל פיצוי בגובה 5,000 ₪ – 10,000 ₪.
לאחר שבחנו את המקרה ובנינו את התיק, הגשנו תביעה לביטוח הלאומי וא' קיבל פיצוי בגובה 103,583 ₪. בנוסף, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח שבה היה מבוטח והשגנו עבור א' סכום נוסף של 240,000 ₪.

חשוב לפנות לעו"ד מנוסה בנזקי גוף, ביטוח לאומי וחברות ביטוח

אם עברת תאונת דרכים, נפצעת בעבודה או אם כושר התפקוד שלך נפגע מסיבה כלשהי, חשוב לפנות לייעוץ עו"ד לנזקי גוף, ביטוח לאומי וחברות ביטוח. הבחירה בעו"ד מנוסה בתחומים אלו, היא חשובה מאוד, שכן ההיכרות עם החוק והפסיקה והניסיון הפרקטי במיצוי ההליך עד לפיצוי הגבוה ביותר, יקבעו את גובה הפיצוי שלך.

עו"ד אושרת דרעי עוסקת זה יותר מ-20 שנה בנזקי גוף. בין היתר, עבדה במחלקה המשפטית של הביטוח הלאומי וכן באחת מחברות הביטוח הגדולות. על כן, ניסיונה המקצועי לצד ההבנה כיצד מתנהלים גופי הביטוח "מאחורי הקלעים", מאפשרים לה להשיג עבור נפגעי תאונות ונזקי גוף, את התוצאה הטובה ביותר.

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
עורכת דין אושרת דרעי - עורך דין תאונת עבודה - ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
קבל ייעוץ חינם עוד היום
או קבעו פגישה מראש לייעוץ בחינם

תוכן עניינים

אושרת דרעי עורכי דין ביטוח לאומי

אושרת דרעי – עורכת דין ונוטריון

האם יש לך שאלות משפטיות? או שאת/ה צריך עזרה?

נוכל לסייע לך בשיחה טלפונית. לתאום פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:

דילוג לתוכן