fbpx

הכרה בקורונה פגיעה בעבודה

מאת: עורכת דין אושרת דרעי

תוכן עניינים

הביטוח הלאומי הכיר במחלת הקורונה של עובד פגיעה בעבודה ושילם פיצוי בסך 35 אלף ₪

עובד בנתב"ג שנדבק בקורונה במהלך חודש מרץ יזכה לפיצוי בסך 35 אלף ₪ לאחר שהביטוח הלאומי הכיר במחלת הקורונה בה לקה, כפגיעה בעבודה. כך עולה בעקבות תביעה שהגיש העובד באמצעות עורכת הדין אושרת דרעי.

מהתביעה עולה כי במחצית השנייה של חודש מרץ השנה, העובד החל לסבול משיעול ומחולשה. במקביל התקבל ברשות שדת התעופה מידע על עובד אחר שהיה במחיצתו ונמצא חולה בקורונה והעובד עם התסמינים נשלח לבידוד ביתי. במהלך סוף השבוע העובד פיתח תסמינים נוספים ובבדיקת קורונה אומת כי הוא נדבק.

בתקופת הבידוד בביתו והתפתחות המחלה, העובד בשנות ה-30 לחייו, הספיק להדביק את אשתו ואת ילדיו הקטנים. בבדיקה אפידמיולוגית שבוצעה ברשות שדות התעופה התברר כי העובד היה במגע עם 14 עובדים נוספים שנשלחו לבידוד.

העובד שחלה בקורונה המשיך לפתח את המחלה ושהה בביתו במהלך שלושה חודשים. באת כוחו עורכת דין אושרת דרעי העוסקת בתביעות בגין נזקי גוף, תבעה מהביטוח הלאומי לפצות העובד על כך שנדבק בקורונה במהלך עבודתו בנתב"ג. בימים אלה הביטוח הלאומי הכיר במחלת העובד כפגיעה בעבודה ושילם פיצוי בסך 35 אלף ₪ תוך שהוא מגדיר הפגיעה כ"זיהום קורונה".
באת כוחו מוסיפה כי במקרים שבהם נגרם נזק חמור יותר עקב המחלה, ישנה אפשרות לקבל פיצוי נוסף במסגרת הכרה בקורונה כמחלת מקצוע שנגרמה מווירוס קורונה.

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
עורכת דין אושרת דרעי - עורך דין תאונת עבודה - ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
קבל ייעוץ חינם עוד היום
או קבעו פגישה מראש לייעוץ בחינם

תוכן עניינים

אושרת דרעי עורכי דין ביטוח לאומי

אושרת דרעי – עורכת דין ונוטריון

האם יש לך שאלות משפטיות? או שאת/ה צריך עזרה?

נוכל לסייע לך בשיחה טלפונית. לתאום פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:

דילוג לתוכן