fbpx

קצבת נכות כללית

מאת: עורכת דין אושרת דרעי

תוכן עניינים

נכות כללית או תביעה לקצבת נכות כללית מוגשת כאשר המבוטח סובל מליקוי גופני משמעותי אשר מונע ממנו לצאת לעבוד ולהשתכר כמו כל אדם בריא.

מי יכול לתבוע קצבת נכות כללית ?

לדוגמא אישה (או גבר) שעבדה והשתכרה כל חייה ואז חלתה במחלה קשה אשר מונעת ממנה לצאת לעבודה, כגון סרטן, אירוע מוחי, דלקת פרקים קשה וכו. תוכל לפנות בתביעה לנכות כללית מהמוסד לביטוח לאומי אשר ישלם לה קצבה שמטרתה לאפשר ביטחון סוציאלי מינימלי לתקופת ההחלמה.
מקרה נוסף בו ניתן להגיש תביעה לקצבת נכות כללית הינו כאשר המבוטח סובל ממספר ליקויי שכל אחד בפני עצמו לא גרם לו לאבד את יכולתו לעבוד, אבל כולם יחד לא מאפשרים לו לעבוד באופן מלא ותקין. לדוגמא: אדם שסובל מפגיעה בברך+ פגיעה בגב+ פגיעה בצוואר+ נזק בכתף+ מחלת ריאות או סוכרת + בריחת שתן, יוכל להגיש תביעה לקבלת קצבת נכות כללית במידה כאמור שכושרו לעבוד נפגע באופן משמעותי.

האם אני יכול לתבוע קצבת נכות כללית בעצמי ?

תביעות לקצבת נכות כללית הינן לרוב תביעות מורכבות אשר דורשות הגעה למספר ועדות רפואיות, חשוב לוודא שלועדות מגיע איתכם עורך דין מומחה לתביעות מול ביטוח לאומי אשר ידאג להגדיל את הסיכוי שלכם להצליח ולקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

למה שאני אבחר במשרד דרעי עורכי דין ?

למשרד עורכי דין דרעי יש למעלה מ- 20 שנות ניסיון. עו"ד אושרת דרעי עבדה במוסד לביטוח לאומי כעורכת דין. בכל שנות הנסיון משרדינו יכול לעזור בכל עניין של מיצוי זכויות עם יחס וטיפול אישי. אנחנו מכינים את התיק יחד עם כל המסמכים הנדרשים ומייצגים אותך בפני המוסודות השונים כגון: ביטוח לאומי ובדיקות רפואיות מטעם חברות שונות.
אם כל הניסיון ויחס אישי, אין אפשרות טובה יותר מאשר משרד דרעי עורכי דין.

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
עורכת דין אושרת דרעי - עורך דין תאונת עבודה - ביטוח לאומי

קבל ייעוץ חינם עוד היום

אושרת דרעי עורך דין תאונת עבודה- עורך דין ביטוח לאומי
קבל ייעוץ חינם עוד היום
או קבעו פגישה מראש לייעוץ בחינם

תוכן עניינים

אושרת דרעי עורכי דין ביטוח לאומי

אושרת דרעי – עורכת דין ונוטריון

האם יש לך שאלות משפטיות? או שאת/ה צריך עזרה?

נוכל לסייע לך בשיחה טלפונית. לתאום פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:

דילוג לתוכן